ترجمه آهنگ Britney Spears به اسم Alien

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Britney Speras_Alien

 

There was a time I was one of a kind

یه مدتی بود که من یه جورایی،
Lost in the world out of me, myself and I

توی دنیا گم شده بودم . من و خودم،
Was lonely then like an alien

اون موقع مثل یه بیگانه تنها بودم I tried but I'd never figured it out

سعی کردم ولی هیچ وقت نفهمیدم
Why I always felt like a stranger in a crowd

چرا من همیشه تو جمع مردم احساس قویتر بودن رو دارم؟
Oh that was then, like an alien

اون موقع بود ، مثل یه بیگانه

But the stars in the sky

اما ستاره های آسمان
Look like home, take me home

مثل خونه میمونن ، منو به خونه میبرن
And the light in your eyes

و نور توی چشات،
Lets me know I'm not alone

میذاره بفهمم که تنها نیستم

Not alone, not alone, not alone

تنها نیستم
Not alone, not alone, not alone

تنها نیستم
Not alone, not alone, not alone

تنها نیستم
Not alone, not alone, not alone

تنها نیستم

Crossed through the universe to get where you are

از میان دنیا گذشتم که به جایی که تو هستی برسم
Traveled the night riding on a shooting star

شب رو سفر کردم و روی یه ستاره ی دنباله دار سوارم
Was lonely then like an alien

اون موقع مثل یه بیگانه تنها بودم
Had to get used to the world I was on

مجبور بودم به دنیایی که توش بودم عادت کنم
While yet still unsure if I'd knew where I belong

زمانی که هنوزم مطمئن نیست ، اگه میدونستم به کجا تعلق دارم
Oh that was then, like an alien
اون موقع بود ، مثل یه بیگانه


But the stars in the sky

اما ستاره های آسمان
Look like home, take me home

مثل خونه میمونن ، منو به خونه میبرن
And the light in your eyes

و نور توی چشات،
Lets me know I'm not alone

میذاره بفهمم که تنها نیستم

Not alone, not alone, not alone

تنها نیستم
Not alone, not alone, not alone

تنها نیستم
Not alone, not alone, not alone

تنها نیستم
Not alone, not alone, not alone

تنها نیستم

But the stars in the sky

اما ستاره های آسمان
Look like home, take me home

مثل خونه میمونن ، منو به خونه میبرن
And the light in your eyes

و نور توی چشات،
Lets me know I'm not alone

میذاره بفهمم که تنها نیستم

Not alone, not alone, not alone

تنها نیستم
Not alone, not alone, not alone

تنها نیستم
Not alone, not alone, not alone

تنها نیستم
Not alone, not alone, not alone

تنها نیستم

Not alone, not alone, not alone

تنها نیستم
Not alone, not alone, not alone

تنها نیستم
Not alone, not alone, not alone

تنها نیستم
Not alone, not alone, not alone

تنها نیستم

 


نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت22:47---8 بهمن 1392
مزخرفه.چون کپی نمیشه
پاسخ: :|


پرنیان
ساعت14:02---13 آذر 1392
سلام
آلبوم Miley Cyrus و گروه One Direction را ترجمه کنید
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 9 آذر 1392برچسب:, ] [ 15:5 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 569
بازدید کل : 49605
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت